Nowatorski zarys zęba (obliczony według DIN 3990 i Niemann) i zwiększona stopa zębów WATT daje zwiększoną wytrzymałość i odporność zmęczeniową, a najnowocześniejsza technologia obróbki pozwoliła na zmniejszenie luzów i uzyskanie zwiększonej cichobieżności.
Zwarta obudowa przekładni wykonana z żeliwa EN-GJL-200 (GG-20) wyróżnia się sztywnością i odpornością na drgania, dając pewność mocowania i gwarantując prawidłową pracę układu napędowego.
Zintegrowane łapy i kołnierz w standardzie i uniwersalnie obrobiona obudowa znacznie rozszerza możliwości montażowe. Istnieje możliwość rozbudowy o:
-dodatkowy kwadratowy kołnierz IEC
-dodatkowe łapy
-wersje wału wyjściowego
-materiał wału 42CrMo4
-zastosowanie oleju syntetycznego
-podwójne uszczelnienie wału wyjściowego
-specjalne lakierowanie
Reduktory walcowe są także oferowane do zabudowy z adapterem silnikowym IEC, serwo lub NEMA oraz z wałem wejściowym.
Najważniejsze cechy to:
-optymalne wielkości przekładni
-mały luz - poniżej 12'
-zwiększony stopień pokrycia
-wysokie przełożenia
-ponad przeciętna trwałość
-zwiększona sprawność
-zwiększona cichobieżność
-bardzo atrakcyjna cena
WATT DRIVE TO NAJNOWOCZEŚNIEJSZE NAPĘDY W EUROPIE