Stopień walcowy umożliwia stosowanie geometrycznie zoptymalizowanego przełożenia ślimakowego, co w połączeniu z syntetycznym olejem i specjalnym stopem niklowo-brązowym ślimacznicy daje sprawność do 90%.
Przekładnie ślimakowe standardowo na wyjściu wyposażone są w dwukomorowe uszczelnienie z HNBR zapewniające maksymalną szczelność wymaganą w wielu gałęziach przemysłu
Zwarta obudowa przekładni wykonana z żeliwa EN-GJL-200 (GG-20) wyróżnia się sztywnością i odpornością na drgania, dając pewność mocowania i gwarantując prawidłową pracę układu napędowego. W wykonaniu bazowym przekładnia jest oferowana w standardzie z wałem otworowym (tuleją) i posiada obrobione powierzchnie pod łapy i kołnierz.
Istnieje możliwość rozbudowy o:
-pełny wał, także obustronny
-kwadratowy kołnierz IEC
-łapy
-wał otworowy (tuleja) z pierścieniem zaciskowym
-drążek reakcyjny
-wersje wału wyjściowego
-materiał wału 42CrMo4
Reduktory ślimakowe są także oferowane do zabudowy z adapterem silnikowym IEC, serwo lub NEMA oraz z wałem wejściowym.
Najważniejsze zalety to:
-optymalne wielkości przekładni
-cichobieżność - poniżej 55 dB(A)
-wysokie przełożenia
-ponad przeciętna trwałość
-wysoka sprawność
-bardzo atrakcyjna cena
WATT DRIVE TO NAJNOWOCZEŚNIEJSZE NAPĘDY W EUROPIE